I'll Be Home for Christmas
Self-centered college student Jake is in a rush to get home for the holidays. But it isn't because he's excited to share Christmas with his family—it's because he'll be rewarded with his dad's vintage car if he makes it on time. Desperate to claim his gift, he flies, crawls and even sleighs his way east...and along the way, he might even learn the true meaning of Christmas.
In the spirit of the holidays, this hilarious comedy adventure celebrates the believer in all of us. Jake Wilkinson (Jonathan Taylor Thomas), a self-centered college student, has one thing on his mind: get home for Christmas dinner or forfeit the vintage Porsche his father promised him. Just days before his deadline, Jake awakens in the California desert stranded and penniless, wearing a Santa suit and white beard. Desperate to claim his gift, he flies, crawls, cons, races, bullies and even sleighs his way east. But his nonstop mission turns into a nonstop comedy of errors as a multitude of colorful and offbeat strangers look to "Santa" for help and kindness. The closer Jake gets to home, the closer he gets to the true meaning of Christmas and the importance of family.