Incredibles 2
While Helen is called on to lead a campaign to bring back the Supers, Bob navigates the day-to-day heroics of “normal” life at home with Violet, Dash and Jack-Jack, whose superpowers are about to be discovered. Their mission is derailed, however, when a new villain emerges with a brilliant and dangerous plot that threatens everything. But with Frozone by their side, the Parrs can take on anything.