Mary Poppins
“Practically Perfect In Every Way” Mary Poppins (Julie Andrews) flies out of the windy London skies and into the home of two mischievous children. With the help of a carefree chimney sweep named Bert (Dick Van Dyke), the spirited nanny turns every chore into a game and every day into a “Jolly Holiday” to reconnect the children with their parents. Contains tobacco depictions.