Mickey's Twice Upon a Christmas
Find out who's been naughty and who's been nice in this spectacular Christmas celebration. Santa Claus joins Mickey, Minnie and all their pals in an original movie about discovering the true joys of Christmas. Watch the hilarious antics of stubborn old Donald as he tries in vain to resist the joy of the season, and laugh along with Mickey and Pluto as they learn a great lesson about the power of friendship.