Pluto's Christmas Tree
The tree that Mickey and Pluto chop down to bring home for Christmas is the tree that Chip 'n Dale live in. Pluto tries to tell Mickey this while the tree is being trimmed, but Mickey doesn’t understand. In chasing the chipmunks, Pluto finally crashes down with the tree. We end with everybody singing carols, except Pluto. His mouth is covered with a sticker reading “Do Not Open Until Christmas.”