Snow White and the Seven Dwarfs
Forever enchanting and inspiring, "Snow White and the Seven Dwarfs" embodies Disney's legacy of animation. In this epic story of love and friendship, the kind and beautiful princess Snow White wins the hearts of the Seven Dwarfs and triumphs over the evil plans of a wicked Queen.