The Rescue
THE RESCUE chronicles the against-all-odds story of the daring rescue of twelve boys and their coach from deep inside a flooded cave in Thailand.
THE RESCUE chronicles the against-all-odds story that transfixed the world in 2018: the daring rescue of twelve boys and their coach from deep inside a flooded cave in Northern Thailand. THE RESCUE shines a light on the high-risk world of cave diving, the astounding courage and compassion of the rescuers, and the shared humanity of the international community that united to save the boys.