The Three Caballeros
The ever-popular and excitable Donald Duck stars in one of his greatest adventures—a dazzling blend of live action and classic Disney animation bursting with sights and sounds. When Donald receives a magical collection of gifts from his friends, they become his passport to a fantastic musical journey with José Carioca and Panchito. With these experts to guide him, Donald hops, skips and jumps his way through an adventure, with each stop full of surprises and sensational songs.