WALL-E
After hundreds of lonely years of doing what he was built for, the curious and lovable robot WALL-E discovers a new purpose in life when he meets a sleek robot named EVE. Join them and a hilarious cast of characters on a journey across the universe.
Travel to a galaxy not so far away for a cosmic comedy adventure about a determined robot named WALL-E. After hundreds of lonely years of doing what he was built for, the curious and lovable WALL-E discovers a new purpose in life when he meets a sleek search robot named EVE. Join them and a hilarious cast of characters on a fantastic journey across the universe.