Willow
When young Willow Ufgood finds an abandoned baby girl, he learns she is destined to end the reign of the wicked Queen Bavmorda. To protect the child, Willow must team up with a rogue swordsman and overcome the forces of darkness in the ultimate battle of good versus evil.