Winnie the Pooh: A Very Merry Pooh Year
After fond recollections of a Christmas past, the countdown to New Year's begins. Rabbit plans a party, but when Pooh and friends bother him, he starts to sulk, threatening to move away. To appease Rabbit, everyone makes a New Year's resolution to change. But see what happens to the Hundred Acre Wood when Piglet starts bouncing to conquer his fear, Pooh becomes gloomy from not eating any honey and Tigger...unbounce-able!