Baby's Day Out
Baby Bink har beundrende foreldre, han bor i et herskapshus, og han kommer snart til å vises på avisens sosiale sider. Det vil si inntil tre driftige kidnappere, som later som at de er fotografer fra avisen, dukker opp og kidnapper ham! Men disse klossmajorene sliter med å håndtere rakkeren, som alltid er ett skritt foran dem, i denne hysterisk-morsomme filmen med Joe Mantegna og Lara Flynn Boyle i hovedrollene.