Operasjon barnevakt
Løytnant Shane Wolfe (Vin Diesel) er en tøff Navy SEAL som har ledet militæroperasjoner overalt på kloden. Nå kommer den ultimate prøven når han skal beskytte hjemmefronten, altså et hus med fem uregjerlige barn. Men selv når han bytter ut kamputstyr med bleier og juicebokser, er det ikke bare barnepass: Det er et eventyr.