Bjørnen Beezy
Donald og parkvokteren krangler fordi Donald mener at en bjørn stjeler honningen hans, men ikke kan identifisere ham. Bjørnen, Humphrey, prøver å stjele honningen, men biene er for smarte. Når Donald tar ham på fersken i å suge honning ut av slangen, fyller han slangen med vann og Donald, Humphrey og parkvokteren ender alle opp i vannet.