En bjørneblund
Donald Duck er vinterskogvokter i parken og sørger for at bjørnene legger seg før vinteren. Bjørnene sparker ut Humphrey fordi han snorker, han sniker seg inn i Donalds hytte flere ganger, men blir kastet ut. Humphrey tar på seg en kyse og later som han er en foreldreløs bjørnunge slik at de andre bjørnene slipper ham inn.