Campingvognen
Mikke, Donald og Langbein planlegger å ha det avslappende og gøy på ferieturen, men det går ikke som planlagt. De får hendene fulle når campingvognen løsner. På tross av en bratt fjellvei og et raskt ekspresstog, møtes campingvognen og bilen igjen til slutt.