D2: The Mighty Ducks
The Mighty Ducks er begeistret over å representere USA i Junior Goodwill Games. De vil møte noen av verdens beste lag, inkludert det slemmeste laget på isen.
Endene seirer igjen når alles favoritt-juniorlag vender tilbake på isen. The Mighty Ducks er begeistret over å representere USA i Junior Goodwill Games. De vil møte verdens beste lag, inkludert det slemmeste laget på isen. Har de tatt seg vann over hodet? Når en gatehockeygjeng lærer endene å bli tøffe, husker treneren viktigheten av å ha det gøy... og endene viser hva de kan.