The Mighty Ducks
Emilio Estevez spiller en advokat som får en unik dom: å trene et lilleputtlag i hockey. Kan han gjøre ligaens verste lag til mestere og møte sine personlige demoner underveis?
Den tøffe advokaten Gordon Bombay (Emilio Estevez) taper aldri. Men når han får samfunnstjeneste, må han trene et lilleputtlag i hockey som ikke kan stå på skøyter, score eller vinne. Motvillig tar Bombay på seg oppgaven og innser snart at det finnes viktigere ting enn å vinne. Busta fyker når Bombay og Ducks kjemper seg av sted til den vanskeligste kampen i livene deres.