Dr. Dolittle
Den vellykkede dyrlegen og familiefaren John Dolittle har alt han kunne ønske seg, helt til et lenge skjult talent han hadde som barn – nemlig å kunne snakke med dyr – plutselig viser seg med full styrke igjen. Nå ønsker alle dyrene i nærheten hans medisinske råd, noe som fører til en ufattelig kjede med hendelser som snur livet hans på hodet!