Flubber
Geniale, men fjerne, professor Phillip Brainard er på nippet til å finne opp noe revolusjonerende, og går glipp av bryllupet sitt med dr. Sara Jean Reynolds, bestyrer ved Medfield College, for tredje gang. Når Phillip eksperimenterer, oppdager han i stedet flubber, et mirakuløst elastisk slim. Men er det godt nok til å vinne tilbake Sara og løse Medfields økonomiske problemer?