E-Life
Datamaskiner, telefoner og nettbrett er uunnværlige i dagliglivet, men avhendingen av disse utgjør en alvorlig miljøtrussel. "E-LIFE" utforsker den ulovlige handelen og den giftige effekten av elektronisk avfall over hele verden. Gjennom personlige historier utforskes løsninger på denne overhengende krisen.