Eight Below
Strandet i Antarktis under den mest utilgivelige vinteren på jorden, må de elskede hundene til Jerry lære seg å overleve, til Jerry - som ikke lar seg stoppe av noe - kommer og redder dem. Et inspirerende action-eventyr som hele familien vil elske.
Walt Disney Pictures presenterer Eight Below, en spennende historie om et fantastisk vennskap mellom åtte utrolige sledehunder og føreren deres, Jerry (Paul Walker). Strandet i Antarktis under den mest utilgivelige vinteren på jorden, må de elskede hundene til Jerry lære seg å overleve sammen, til Jerry - som ikke lar seg stoppe av noe - kommer og redder dem. Drevet av uslitelige vennskapsbånd, enorm tro på hverandre, og enestående mot, drar Jerry og hundene ut på en utrolig reise for å gjenforenes i dette triumferende og inspirerende action-eventyret som hele familien vil elske.