Eventyr i Alaska
En actionfylt komedie hele familien vil elske. Åtte søte, men rampete hunder overrumpler hundehater Ted Brooks når han forlater Miami for å hente arven sin: sju sibirske huskyer og en border collie. Når Teds liv går til hundene, lærer han å kjøre slede, men møter store utfordringer: en snøstorm, tynn is, skumle Torden-Jack og et hundeløp som bare er to uker unna.