Ekspedisjon Mars
Ekspedisjon Mars gir liv til en av de største sagaene i rommets historie – det episke eventyret til Mars-roverne Spirit og Opportunity. Selv om de var forventet å overleve i kun noen måneder, overlevde de i flere år, klatret over kratre, kom seg gjennom støvstormer, iskalde netter og ødelagte hjul. Fryktløse utforskere forsterket NASAs Mars-program og åpnet Mars-utforskning.