En helts reise: Percy Jackson og olympierne blir til
Det er ikke lett å være halvgud… eller å fylle skoene til folkekjære karakterer. Mens de fremstiller rollefigurer på oppdrag, må Walker, Leah og Aryan også gi seg ut på sine egne eventyr. Omgitt av en engasjert gruppe skuespillere og crew kan du følge disse tre unge heltene når de tar steget inn i gudeverdener, slåss mot uforglemmelige vesener og utfører legendariske stunt. Og ja, de må jo gå på skolen også.