Familien Robinson
Bli med en genial, ung oppfinner ved navn Lewis på et tidsreisende eventyr til fantastiske 2037 for å finne familien han aldri har kjent.
Bli med den geniale, unge oppfinneren Lewis på en tidsreise for å finne familien han aldri har kjent. I fantastiske år 2037 er hip-hoppende frosker og hunder med briller like vanlig som snakkende dinosaurer. I en utrolig vri oppdager Lewis at fremtidens skjebne ligger i hans hender, men han trenger all hjelp han kan få fra den herlig gale Robinson-familien.