Formentor, The Sea of Words
Dokumentaren handler om det mest karismatiske og legendariske hotellet på Mallorca, Hotel Formentor, kjent som "stjernenes hotell". Hotellet har siden grunnleggelsen for 90 år siden vært møtestedet for århundrets mest berømte personligheter, som Audrey Hepburn, Gorbatsjov, Dalai Lama, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, Rainier av Monaco, Charles Chaplin...