Maleta de Marta, La
Hjemsøkt av et brutalt angrep fra eksmannen, gjemmer Marta seg i frykt når han slipper ut av fengselet. Dokumentaren viser hennes kamp mot traumene. I mellomtiden hjelper psykoterapeuten Harald menn med å takle sinne, og avdekker årsaken til aggresjon.