Gorillas Close Up
Denne Terra Mater-dokumentaren presenterer en intim titt på de sjenerte vestlige lavlandsgorillaene i Gabon og utforsker deres komplekse familieliv.
Gabons Loango-nasjonalpark er hjem til en gruppe vestlig lavlandsgorillaer som har blitt vant til biologer som har studert dem i nesten tjue år. Denne dokumentaren presenterer en intim titt på sølvryggen Kamaya og familien hans, og inkluderer en nyfødt babygorilla, modige forskere, skogelefanter, bøfler og den siste gjenværende ville kystlinjen i de afrikanske tropene.