Herbie: Full tank
Lindsay Lohan kjører på når Herbie kommer tilbake bedre enn noensinne i Disneys komedieventyr. Selv om hun er fra en NASCAR-familie, har Maggie Peyton aldri fått lov av faren til å følge racerdrømmen sin. Men livet hennes snur når hun oppdager Herbie på en skraphaug og de danner et magisk team som vil redde familien hennes og skrive om racingens rekordbøker.