Jafar vender tilbake
Jafars ønske om å bli verdens mektigste ånd fanger ham i en lampe, helt til han blir påkalt av Abis Mal, tyvenes leder. Når han slipper ut, vil Jafar ta hevn over Aladdin, og det blir opp til Aladdin og hans venner å forsvare Agrabah fra Jafars ondskap.