Løvenes konge
Disneys episke eventyr følger Simba, en løveunge som ikke kan vente på å bli konge. Villedet av sin ambisiøse onkel Scar, lever Simba et avslappet liv med vennene Timon og Pumbaa og glemmer ansvaret sitt. Men plikten kaller, og han må finne ut når han skal vende tilbake for å finne sin plass i “livets sirkel”.