Jente vs. monster
Skylar oppdager at foreldrene er monsterjegere etter at hun uforvarende slipper løs et farlig monster fra et hemmelig kammer. Nå vil monsteret ha hevn.
Det eneste Skylar vil, er å møte den hun er forelsket i på årets kuleste fest, men nå er hun midt i monstergalskap. Når hun prøver å snike seg ut av huset, oppdager Skylar foreldrenes hemmelige fortid som monsterjegere og slipper uforvarende ut et farlig monster fra et hemmelig kammer. Monsteret er ute etter hevn, og hun og vennene må fange det for å redde foreldrene hennes.