Twitches Too
Nå som tvillingheksene Alex og Camryn vet sannheten om den kongelige opprinnelsen sin, er det på tide at jentene lærer om hverandre og hvordan de bruker de magiske kreftene. Mens Alex vil fokusere på college og ha et ganske normalt liv, elsker Camryn glamour, ballkjoler og tiaraer. Men en ny ond kraft truer Coventry, og det er opp til tvillingheksene å redde situasjonen.