Just Love and a Thousand Songs
Lanseringen av Violetta feirer 10 år og Tini går sammen med sine tidligere medspillere for å feire og gi sine fans et intimt, unikt og uforglemmelig show. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese og Mercedes Lambre gir publikum en kveld de aldri vil glemme, med nye versjoner av fem av sangene fra serien.
Lanseringen av Violetta feirer 10 år og Tini går sammen med sine tidligere medspillere for å feire og gi sine fans et intimt, unikt og uforglemmelig show. Det sofistikerte Astor Piazzolla-teateret i Buenos Aires setter de perfekte rammer for Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese og Mercedes Lambre, som møtes igjen og lar publikum danse til rytmene av deres nye versjoner av fem av sangene fra serien. En utvalgt gruppe fans tar del i nostalgien, de morsomme anekdotene og minnene fra idolene sine.