Just My Luck
Sexy Manhattan-beboer Ashley er kjent som den heldigste kvinnen som finnes, men etter et tilfeldig romantisk møte med den lutfattige Jake, innser hun at hun har byttet sin skjebne for hans.
Sexy Manhattan-beboer Ashley (Lindsay Lohan) er kjent som den heldigste kvinnen som finnes, men etter et tilfeldig møte med den lutfattige Jake (Chris Pine), innser hun at hun har byttet sin skjebne for hans.