Løvenes konge 2: Simbas stolthet
Timon og Pumbaa prøver å holde øye med Simbas viljesterke datter, men de kan ikke holde henne unna eventyr når hun møter Kovu, som fostres opp til å lede Scars flokk.
Opplev kraften til "upendi", som betyr "kjærlighet", når Simbas viljesterke datter Kiara søker eventyr borte fra hennes fars vaktsomme blikk. Timon og Pumbaa sliter med å beskytte henne, spesielt når hun møter Kovu, som fostres opp til å lede Scars flokk. Mens Kiara og Kova leter etter sine plasser i "livets sirkel", oppdager de at det kan være deres skjebne å forene klanene.