Møt The Pickles: Tap og vinn blir til
"Møt The Pickles: Tap og vinn blir til" viser hvordan Pixar ga liv til sin første lengre originalserie. Denne dokumentaren, som går bak kulissene, presenterer det rotete filmskapingsteamet som brukte sine personlige erfaringer for å skape denne ambisiøse og stilistisk unike serien som følger et softballteam på barneskolen, Pickles, i uka før den store mesterskapskampen.