Mickey's Kangaroo
Mikke og Pluto går til aksjon når en australsk venn sender en boksende kenguru og babyen hennes til dem. Pluto er først fullstendig rasende når de besøkende ødelegger det nye hundehuset hans og spiser maten hans, men Mikke ønsker muligheten for å ha en boksepartner velkommen. Når enden er godt er allting godt og de kommer sammen som en svært uvanlig utvidet familie.