Mighty Morphin Power Rangers: The Movie
Gjør deg klar til å sette i gang å beseire ondskap med seks fantastiske tenåringer! Det vil ikke være lett, ettersom et uhyggelig monster ved navn Ivan Ooze har tatt kreftene fra Power Rangers!
Gå sammen med seks fantastiske tenåringer som er i stand til å bekjempe ondskapen overalt som Mighty Morphin Power Rangers! Men et skremmende uhyggelig monster, Ivan Ooze, frigjort etter seks tusen års fengsel, har fratatt Power Rangers og deres leder Zordon makten! Det eneste håpet for Power Rangers er å lære hemmelighetene til den gamle Ninjetti - på en fjerntliggende planet!