Mikke, Donald, Langbein: De tre musketerer
Denne animerte musikalske versjonen av det klassiske eventyret har Mikke, Donald og Langbein i hovedrollene som vaktmestere med store drømmer om å bli musketerer...og å redde prinsesse Minni.
Bestevennene Mikke, Donald og Langbein er vaktmestere som drømmer om å bli musketerer. Livene deres blir snudd på hodet når Svarte-Petter, musketerenes kaptein og hans løytnant Klara bruker dem for å fjerne prinsesse Minni fra kongeriket for å vinne tronen. Mikke, Donald og Langbein ligner ikke helter, men de skal overraske Petter. Med samarbeid og vennskap kan de klare alt.