Muppetfilmen
Etter et møte med en talentspeider drar Kermit til Hollywood med showbusiness-drømmer. Fozzie, Gonzo og Miss Piggy blir med i håp om å bli stjerner, men alt går galt når Kermit havner i klørne til dr. Hopper, en skurk som gjerne vil reklamere for restaurantene sine der de selger stekte froskelår. Inneholder tobakkskildringer.