The Muppets Most Wanted
Muppet-gjengen drar på en global turné og selger ut teatre i Europas mest spennende reisemål. Men kaos følger muppetene når de havner midt i en internasjonal forbryterhistorie.
Muppet-gjengen drar på turné og selger ut teatre i blant Europas mest spennende destinasjoner. Men kaos følger The Muppets når de havner midt i en internasjonal forbryterhistorie ledet av Constantine, en storforbryter og Kermits dobbeltgjenger og hans partner Dominic. Tina Fey i rollen som Nadya, en livlig fengselsvakt, og Ty Burrell som agent Jean Pierre Napoleon.