Music by John Williams
I løpet av en karriere over flere tiår har hans uforglemmelige musikk blitt en enorm del av noen av vår tids mest elskede filmer. Se og hør maestro John Williams' egen historie, med innslag fra filmskapere, musikere og andre han har inspirert, og med en spesiell titt bak kulissene på skapelsen av filmhistorie.