One Man Band
Med kun én mynt til å ønske seg noe i fontenen, møter en bondejente to konkurrerende gatemusikanter som begge vil ha mynten i tipsglasset sitt. Den lille jenta, Tippy, bli fanget i en musikalsk duell mellom ettmannsbandene.