Phineas og Ferb: Oppdrag Marvel
Skjebnen til trestatsområdet – og verden – står på spill når agent P og Danvilles mest dynamiske duo slår seg sammen med fire av Marvels største superhelter – Iron Man, Hulken, Thor og Spider-Man – i et fantastisk filmeventyr.