Pollyanna
Foreldreløse Pollyanna bringer solskinn til alle hun møter, men tante Polly verdsetter ikke sin sprudlende niese. Hun må nesten miste gladjenta si for å se hvor stor makt kjærlighet og munterhet har.
I denne tidløse Walt Disney-filmen møter du foreldreløse Pollyanna (Hayley Mills), som bringer solskinn til alle hun møter. Men tante Polly (Jane Wyman) tenker for mye på fasaden, sømmelighet og lokalpolitikk til å verdsette sin sprudlende niese. Ikke før byen nesten mister gladjenta si, ser hun hvor stor makt kjærlighet og munterhet har.