Natty Gann
Amerika er midt i Den store depresjonen. Familier driver fra hverandre når jobber langt unna frister. I dette mesterlige, stemningsfull eventyret konfronterer en ung jente overveldende odds når hun krysser landet på leting etter faren. Inneholder tobakkskildringer.
Amerika er midt i Den store depresjonen. Familier driver fra hverandre når jobber langt unna frister. I dette mesterlige, stemningsfull eventyret konfronterer en ung jente (Meredith Salanger) overveldende odds når hun krysser landet på leting etter faren. Underveis knyter hun nære bånd med to ulike reisevenner: en flott, beskyttende ulv og en herdet vagabond. Inneholder tobakkskildringer.