Popcorn
Donald Duck måker snø på fortauet når han ser Snipp og Snapp. Han lurer dem til å måke snø for ham mens han går inn for å lage popkorn. Ekornene finner ut at Donald lurer dem, går inn i huset hans, ser popkornet og stjeler det, men når Donald prøver å røyke dem ut, popper Snipp og Snapp hele esken, så Donald må måke igjen – men denne gangen er det popkorn!