Se opp: Hunns spesialoppdrag
Hvor langt ville du gått for å føle at du hørte hjemme? Hunn blir sendt på tåpelige oppdrag av Alpha, Beta og Gamma så de selv kan lete etter fuglen fra Paradisfossen. Hunn vil kanskje oppdage at han ikke hører hjemme der han trodde.